Una dintre modalitatile cele mai la indemana atunci cand vine vorba de promovarea prin tiparituri, sunt pliantele. Dupa flyerele publicitare, pliantele sunt o optiune excelenta pentru a-ti anunta serviciile sau activitatea. Cu formate diverse, ce pot varia de la A6 pana la A3, pliantele produse in tipografie sunt imprimate de cele mai multe ori color fata/verso si sunt pliate (biguite) in 2 sau 3.
Exista si alte formate finale sau modalitati de pliere, insa mai putin raspandite intre preferintele clientilor. Suportul cel mai raspandit pentru tiparirea pliantelor este cel de 130g, hartia lucioasa fiind prima alegere, in detrimentul celei mate, insa o tipografie poate imprima cu succes flyere si pliante pe suport intre 90 si 250g (tiparul se poate realiza, de fapt, intre 70g si 350g, insa depasim sfera optima acestor produse).
De obicei, la pliante apeleaza cel mai des administratorii restaurantelor, ai pizzeriilor sau ai locatiilor fast-food, pentru a prezenta potentialilor consumatori oferta de produse de preparate culinare. Colorate, cu imaginii vii, care mai de care mai imbietoare, pliantele din zona de catering sunt campul de batalie intre ofertele de profil, si se concretizeaza intr-un produs de promovare indispensabil acestui domeniu de activitate. De asemenea, un alt segment care foloseste din plin acest gen de tiparituri pentru a se face cunoscut este cel al infrumusetarii. Nu credem ca exista vreun salon de infrumusetare din Bucuresti, indiferent ca vorbim despre coafura, cosmetica sau masaj, care sa nu fi impanzit zona de rezidenta cu flyere sau pliante publicitare.
Si, de cele mai multe ori, pliantele sau fluturasii purtatori de reclama sunt cei care aduc noi clienti sau care, alaturi de calitatea serviciilor prestate, ii fidelizeaza pe cei existenti. Indispensabile intr-o lume aflata in concurenta acerba, pliantele produse in tipografie mizeaza pe un raport excelent al costului de realizare / ex. vs impact, iar acest aspect nu putea trece cu vederea nici mediului politic, pliantele fiind cei mai buni ambasadori ai promisiunilor atat de trecatoare, din campaniile electorale. Tot acestea sunt un mod optim de a-ti lua la revedere de la un client, spre deosebire de cartile de vizita care contin numai datele de contact, pliantele oferind un plus de culoare, de imagine si informatii, care cu siguranta vor ajunge si la persoanele din jurul clientului (familie/ colegi / prieteni).
Depasind sfera promisiunilor si actionand la modul cat se poate de concret, Tipografia Freshprint din Bucuresti ofera, printre multe alte produse tiparite, pliante publicitare, venind in sprijinul celor care doresc sa-si dezvolte afacerea cu politici coerente privind costurile, ofertele noastre vizand cele mai mici preturi / buc. de pe piata.
Un aspect important al realizarii produselor publicitare, fie ca vorbim despre print sau alt gen de promovare, este calitatea finala a produsului. Cum, pentru a obtine un maxim de calitate, este necesar sa lasati timpul necesar graficianului pentru a va realiza o macheta cat mai atragatoare, si la tipar este important sa va calculati corect termenii de realizare, pentru a avea lucrarea la timp. Producerea unui pliant, dincolo de tiparirea propriu-zisa, mai implica si faltuirea (indoirea) tipariturii. Chiar daca aceasta se realizeaza automat, pe masini speciale de faltuit operate de angajatii legatoriei, aceasta procedura tot este un pas in plus in procesul tehnologic, care se oglindeste in timpul de realizare al lucrarii si in costul final.
Modalitati de impaturire a pliantelor realizate in tipografie
Nu in ultimul rand, atunci cand vine vorba de pliante, spre deosebire de flyere sau afise, trebuie sa acordati o atentie deosebita modului de pliere, felului in care imaginile sau informatia trec de pe o pagina pe cealalta, fiind ideal sa printati un exemplar si sa-l impaturiti in modul dorit inainte de a lansa comanda catre tipografie. Pentru rezultatele cele mai bune, va puteti adresa Freshprint si pentru realizarea machetei grafice, in concordanta cu cerintele tipografice.
Iar cand va veni momentul imprimarii, tipografia Freshprint din Bucuresti v? va fi alaturi, pentru a va sustine in activitate prin preturi mici, fara rabat calitativ. Mai multe informatii puteti obtine luand legatura cu noi prin pagina de contact, iar pentru oferte de cost standard, puteti accesa rubrica de pliante (alaturi de alte produse precum mape, foi antet sau flyere). Pentru orice alt tiraj sau suport de tipar, va rugam sa ne sunati, pentru a va face o oferta personalizata necesarului dvs. Start printing!